2011. szeptember 15., csütörtök

Őszi hangulatban... :)


Sziasztok Lánykák!!!


Hogy telt a nyaratok?Bízom benne szuperül,tele programokkal,nyaralással és rosszabb esetben munkával.Nekem jutott mindenből,de most itt vagyok,hogy nekivágjunk az ősznek (bár most a 30fok nem ezt tükrözi) és ismét elkezdjük tesztelni az L.A.Makeup termékeit,majd Nagykövetként a tapasztalataimat meg is osszam Veletek.De először egy üdvözlő cuppanós,hisz valóban rég nem láttuk egymást!! :))))


A mostani tesztem középpontjában az L.A.Girl  Immense Mascara fekete szempillaspirál,L.A.Colors Eyeliner és egy L.A.Colors szemhéjpúder áll,amiket újonnan kaptam.Nos,akkor vágjunk bele...


Az alapozással kezdtem (L.A.Girl Perfecting Liquid),majd ezt követve kigondoltam,hogy az évszaknak megfelelő,egy kevésbé színes és feltűnő,akár hétköznap hordható sminket fogok készíteni.Tudjátok,hogy a szemhangsúlyos sminkek híve vagyok,ezért az újonnan kapott L.A.Colors kék Eyelinerével meghúztam a felső szempilláim tövében az alapot adó vonalat.Mivel ez egy puhább ceruza,textúráját tekintve én mindenképp szemhéjpúderrel együtt javaslom a használatát,mert egyéb esetben zsírosabb bőrűeknél könnyebben kenődhet.A szemem szélső sarkaiban felfele dolgoztam el,ügyelve arra,hogy ne érjek el a szemhéjam feléig,mert most tényleg egy abszolút lightos sminket szeretnék készíteni.A kék ceruzát egy fülpiszkálóval óvatosan elsatíroztam,így a szemhéjpúder is könnyebben,illetve egyenletesebben tapad bele.Most következik az L.A.Colors Cosmic Blue szemhéjpúdere.Szépen el kell dolgozni a szemceruzán.A belső szemzugot a kék részig egy krémszínű szemhéjpúderrel kitöltöttem,összesatíroztam az átmenetet.  


Alul nem húztam végig be a szemceruzát,csak a szemem feléig,erre ugyanúgy kék szemhéjpúder került.A belső "vízvonalat" most fehérrel emeltem ki,sztem nagyon szépen megnyitja a tekintetet és nappalra kiváló.Most következik az L.A.Girl Immense Mascara fekete szempillaspirál.Én személy szerint szeretem a nagyon hangsúlyos,vadító pillákat,így több rétegben spiráloztam a kívánt hatás érdekében.Aki a könnyedebb összetételű spirálokat részesíti előnyben,annak ez a termék tökéletes választás lesz!

Befejésképp egy barackos-barnás pirosító és egy halvány szájfény és készen is vagyunk!! :) Aki azzal takarózik,hogy nem sminkel,mert nincsenek felesleges órái,az hazudik!!Én ezt a sminket kb.10-15 perc alatt hoztam össze,ha van kedvetek próbáljátok kis Ti is... ;)









 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.