2011. március 12., szombat

I love L.A.MakeUp :)


Mint tudjátok,én is sikeresen bekerültem az L.A.MakeUp 5 Nagykövete közé. :))) Kedden volt a döntősök találkozója a Robinson Étteremben.Meg kell mondjam,nagyon aranyos volt mindenki,cseppet sem nyomta rá a bélyegét a versenyszellem a hangulatra.A zsűrinek megválaszolt kérdések után következtek a fotók és a videofelvétel,amit az alábbi linken értek el,sztem nagyon jó lett,én már rengetegszer megnéztem. :) :P Köszönjük Kunos Attilának!


http://www.youtube.com/watch?v=VrFzPN07HVY&feature=player_embedded#at=22


Ezután pénteken (persze addig tűkön ülve :) ) hirdette ki az L.A.MakeUp az 5 Nagykövetet,akik:
Szűcs Márti,
Csernák Zsuzsi,
Hegyesi Vivien,
Tóth Nikolett,
és jómagam,Márton Nikolett. 
Mindenkinek nagyon gratulálok Csajok!! :))
A nyereményünk a fél éven át tartó Nagykövet címen kívül egy fotózás,amiről majd a képeket természetesen publikálom (igyekszem backstage képeket is!! :) )és folyamatosan L.A.MakeUp termékek tesztelése,amikről a tapasztalatokat Veletek is megosztjuk. Úgy gondolom érdemes lesz figyelemmel követni.... :)
Addig is némi csemege a keddi találkozóról....(fotó:Gotthard Ádám)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.