2011. június 21., kedd


Sziasztok Csajok!
 
Hogy vagytok!Remélem mindenkinek jól telik a nyár,hisz mondhatjuk,hogy végre végérvényesen megérkezett!!! :)

A jó időn felbuzdúlva Timi barátnőmről szerettünk volna néhány képet készíteni és bátran mondhatom az eredmény önmagáért beszél!! ;) Nézzétek csak....

Az alapozáshoz az L.A.Makeup Perfectung Liquid Makeup-ot használtam,de mivel Timi szerencsés csillagzat alatt született és szinte hibátlan arcbőrrel rendelkezik (MÁZLISTA!!!!),így nagyon keveset kellett tegyek rá.Ezután az L.A. fekete szemceruzáját használtam a satírozáshoz,mert nagyon szeretek vele a fekete/szürke por alá dolgozni,sokkal tartósabb az eredmény.
A belső szemzugba világos,krém színű szemhéjpúdert tettem kb.a szemhéj közepéig.Ezután a külső részt besatíroztam szürke porral,majd az alsó pillák vonalába szintén került,így sokkal intenzívebb tekintetet varázsoltunk neki.
Timi szereti a műszempillát,így most egy soros változat mellett döntöttünk,ezért következő lépésként ez következett.
Amíg száradt a ragasztó,befejeztem a sminket némi rózsaszínes pirosítóval és az L.A.Colors Diamond Shine szájfényével.
 
Pár képre én is odapózoltam,csak a vicc kedvéért..... :D






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.