2011. március 21., hétfő

Süss fel Nap a'la L.A.MakeUp :)


Sziasztok Csajok!!!!!

Mint tudjátok,megkaptuk első csomagunkat az L.A.MakeUptól!!! :))) Az enyém tartalma egy alapozó (L.A.Girl Perfecting Liquid Makeup Medium Beige),egy 5-ös szemhéjpaletta(L.A.Colors  Gold Rush),egy szájfény (L.A.Colors Diamond Shine 758),egy lila selyemfény(L.A. Shimmering Loose Eyeshadow)és egy fekete szemceruza volt(L.A.Colors Eyeliner black).Egytől egyig nagyon örültem nekik,legfőképp az alapozó miatt,hisz a napokban szerettem volna betérni egy L.A.MakeUp Storeba,hogy kipróbáljam. :)   

Már mindenki nagyon várja a jó időt,éppen ezért gondoltam,hogy egy "süss fel nap" smink jót tenne a lelkemnek,amihez az alapozó,a szemhéjpúder és a szemceruza éppen kapóra jött.Akkor kezdjük is...
Én ritkán használok korrektort,bár a szemeket és környéküket ajánlatos lekorrektorozni,mert sokkal szebb,tisztább lesz tőle a tekintet,de ezt a lépést én most kihagytam.Következik az alapozás....Meg kell mondjam nagyon meg voltam elégedve az alapozóval,mint színben,mint fedőképességben ugyanúgy.Ecsettel nagyon szépen fel lehetett vinni,kevés kellett belőle.Az én dilim (most lehet pár sminkes a fejéhez kap! :) ),de én van, hogy enyhén nedves ecsettel dolgozom el az alapozót,mert sokkal könnyedebb és természetesebb hatást kelt.Ez attól függ,hogy nappalra vagy mondjuk egy igazi "ami a csövön kifér" buliba készítek sminket. :) Nappalra  nedves ecsetet,estére pedig szárazat használok.Ha gondoljátok,próbáljátok ki!

Ezután a szem belső zugába és a szemöldökcsontra felvittem a szemhéjpúder paletta legvilágosabb elemét,ami bézs,enyhén csillogó.A külső részre pedig egy intenzív bronz színt választottam.Ezzel a bronzos színnel az alsó szemkontúrt is meghúztam,ami nem feltűnő,de szeretem ha alul is némi szín,számomra így teljes a smink.A szemceruzával felül  kihúztam a szemem,így határozottabb lett a tekintetem.Annyira örültem ezeknek a napsütötte színeknek,hogy a szemhéjam középső részét picit megbolondítottam egy kevés arany selyemfénnyel.Fekete szempillaspirált használtam,amit lányok ne sajnáljunk magunktól,jöhet akár 2 rétegben is,hisz ezzel a lépéssel emeljük ki igazán a szemeinket. Legközelebb biztos, hogy "aládolgozok",a világos rész alá fehér ceruzával,a bronz alá pedig egy bronzos-barnás ceruzával,így sokkal intenzívebb színeket kapunk.És ha vki,akkor én igazán szeretem az intenzív színeket.

     Pirosítóként a már hamarabb használt bronzos színt használtam a palettából.Vigyázzunk vele,mint említettem elég intenzív,elég belőle egy leheletnyi!Én az utolsó lépések egyikeként "ki szoktam takarítani" a szemem alatti részt,mert azért valljuk be,kevés szemhéjpúder nem potyog és ezzel a mozdulattal elkerülhetők a különböző színes foltok a szemek alatt. :) Most világos színekkel dolgoztam így elég ha egy kisebb púderes ecsettel takarítok,de sötétebb színek használatakor én mindenkinek ajánlom a szemek sminkelése előtt felvinni alá porpúdert,amit utána egy laza mozdulattal le lehet söpörni,ezzel megszabadulva a lepotyogott festéktől.
Jöhet a szájfény,ami most egy barackos-aranyos szín és ezzel kész is a tavaszcsalogató nappali sminkünk. :)


Hamarosan a maradék termékeket is letesztelem,nem menekülhetnek!!! :)
Amennyiben bármi kérdés,kérésetek lenne,szívesen állok rendelkezésetekre!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.