2011. március 28., hétfő

Bátran a színekkel... :)



Sziasztok Csajok!
Ismét egy újabb teszttel jelentkezem! :) Múlt héten egy könnyű nyári sminket mutattam be,most kissé erőteljesebbre vettem a figurát,de nem kell megijedni :) !Igazából ahogy kisüt a nap,elvesztem a fejem és egyik színt a másikra halmozom.Ti hogy vagytok ezzel?Ti is bátrabban használtok színeket ahogy kitavaszodik?Bízom benne, hogy igen és tetszeni fognak a színes,nyári sminkek....
Kezdjük ismét az alapozással amihez  az L.A.Makeup alapozóját használtam (L.A.Girl Perfecting Liquid Makeup Medium Beige).Még mindig nagy kedvencem ez a termék,hisz rendkívül jól fed,mégsem maszk hatású,ezen kívül nagyon tartós!!Ezután a szemöldökcsontomra az L.A.Colors  Gold Rush szemhéjpaletta bézs színét vittem fel.Könnyű vele dolgozni,ezen kívül egy minimál selyemfényt is ad.   

Most figyeljetek,mert következik a nagybetűs TRÜKK :) Vettem 2 db celluxcsíkot,amit felragasztottam a külső szemem csücskétől a szemöldököm végződésének vonalába...megvan? :) Ezek után biztosak lehetünk benne,h a szemfestésünk ugyanott végződni,ezen kívül majd csak néznek a kritikusok,hogyan tudtunk olyan éles,pontos vonalban sminkelni.A képen megnézhetitek,hogy pontosan mire is gondolok! :) 

Az alsó pillák vonalát kihúztam lila porral,amit az L.A.Colors Diamond Shine 758 lila selyemfény követett.Én a hozzávaló ecsettel nem is próbáltam meg dolgozni,inkább kiborítottam belőle egy kisebb mennyiséget és ezt egy vékonyabb,hegyes ecsettel vittem rá a lila porra.A selyemfény közepesen pigmentált,ezért ha erőteljesebb színt szeretnétek,akkor alá lehet akár egy lila ceruzával dogozni,abba nagyon jól beletapad,de a lila szemhéjpúderen is szépen megmaradt.A lepotyogó részecskéket a már előző blogbejegyésemben említett púderes ecsetünkkel,egy laza mozdulattal lesöpörhetjük.Végül kihúztam a szemem felül és az alsó vízvonalat az  L.A.Colors Eyeliner black szemceruzájával és  feldobtam egy soros műszempillát,de ez elhagyható lépés,attól függ ki mennyire bevállalós ;) /A műszempillákról tervezek egy külön bejegyzést,mert gyakran meggyűlik a bajunk a felhelyezéssel.../  


Következhet a rózsaszínes arcpír és a száj.Ideális esetben vagy a szemet vagy a szájat hangsúlyozzuk,a kettő együtt nekem sok a hétköznapokra.Vannak alkalmak amikor belefér,de ez most nem az az alkalom! :) Én egy halvány rózsaszín szájfényt használtam.Végül a T vonalra (homlok,orr,áll) jöhet némi púder,amivel lefixáljuk az alapozót és kész is vagyunk!



A képeket Bartuszek Nikolett készítette,amit ezúton is nagyon köszönök Neki!!! :) Nikivel egy ideje együtt dolgozunk,mindenkinek csak ajánlani tudom,nagyon ügyes fotós...Lehet hamarosan belevágunk a videoblog készítésébe,mit szóltok? ;)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.