2011. május 22., vasárnap

Nyári sminkek part I.


Hello Lányok!
 
Mindenki várta és igen,csak beköszöntött a meleg!! :) Nem tudom Ti h vagytok vele,de én nyáron élénkebb színeket használok és a megszokott füstös szemeket is igyekszem vidámabb színekből elkészíteni.Nyugi,nyugi....a classic füstös szem még mindig szent és sérthetetlen,de most evezzünk változatosabb vízekre.... ;) 
 
Kezdjük az alapozással,ami ismét az L.A Girl Perfecting Liquid Makeup alapozója.A szememre az L.A Colors 4-es Eyeshadow palettájának a türkiz  árnyalatát tettem.Lányok,ez szerelem volt első látásra!!! :) Könnyű vele dolgozni,az éleket egyszerű elsatírozni,rendkívűl jól pigmentált és tartós!Ami nyáron nem hátrány,mert ugye semelyikünk sem szeret úgy járni,hogy reggel elindul sminkben és estére viszont eltűnik minden. :S 
A paletta ezen a türkíz színen kívül tartalmaz még egy rózsaszín,egy lila és egy mályva árnyalatot is.Alig várom, hogy szép sorban végig teszteljem őket!!! :)

Ezután kihúztam felül a szemem az L.A fekete szemceruzájával és gondoltam feldobom az egészet az L.A.Colors Glitter Liner csillám tusával,ami színben megegyezett a korábban használt türkizzel.A fekete ceruza vonalát követve,közvetlen a szemceruza fölé húztam vele egy határozott vonalat.Ez véleményem szerint nagyon feldobja ezt a színes sminket,ez ad neki egy pluszt,amitől olyan nyári és könnyű.


Ha nyár,akkor meleg,és ha meleg akkor szakad a víz rólunk....épp ezért választottam egy vízálló szempillaspirált,ami az L.A.Girl H2Oproof mascara spirálja,nekem bevált.


Egy laza pirosító és szájfény és mehetünk is.Sztem ez a smink abszolút hordható nyáron akár utcára,akár egy jó kis partyra! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.